dag 07 – min bästa vän

dag 07 – min bästa vän.
jag vet faktiskt inte riktig vem som är min bästa vän har typ fyra stycken. julia nellie dominic och viktor. dom ända jag verkligen litar på faktiskt.
julia har jag kännt ända sen hmm typ 3 eller yngre än det till och med. men när jag slutade på enslöv så tappade vi kontakten sen när hon började på österled samma skola som jag så fick vi tillbaka kontakten och nu är vi jätte tighta hoppas aldrig vår vänskap förloras!
nellie och jag blev vänner när jag gick i sjuan och hon sexan. vi blev nog vänner genom hennes syster eftersom det var henne jag umgicks med först. sen tappade jag och nellie kontakten lite igen, och hittade tillbaka till varandra när jag gick i åttan och hon sjuan sen dess har vi hållt ihop.
dominic är ju min pojkvän eller kanske ex pojkvän hur man nu ser det. han var/är min största kärlek men även min bästa vän. det var underbart att ha det så, att kunna säga allt till varandra.
viktor träffade jag på bspråket i sexan, sen började vi i samma klass på högstadiet och vi har varit jätte bra vänner sen början. men även varit på G eller vad man säger h3h3, så otroligt glad att vår vänskap inte försvan efter det.
jag älskar er <3


julia.


nellie.


dominic.


viktor.

världens finaste vänner älskar er

Kommentarer
Postat av: julia robertsson

<3

2010-12-20 @ 16:24:55
Postat av: nellie

älskar dig syster & bästavän! <3

2010-12-23 @ 12:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0