du gav mig löfte efter löfte..

du gav mig löfte efter löfte, du gav mig kärlek.
kärlek som jag trott på kärlek som var sanning.
men inget spelar någon roll nått mer.
det gör ont jag fäller tårar när du inte ser..

din tid är över, chanserna är slut.
för inget kan förändra det faktum,
att det aldrig, att det aldrig kan blir som förut..

det gör ont nu, men det blir bättre.
jag tröstar mig själv med att det inte kan
blir sämre. tiden läker alla sår, men just nu
är det mycket mer än jag tål..

det svider i hjärtat och jag faller isär.
vill fly bort från allt, orkar inte stanna här.
finns så många minnen, kan inte glömma det som hänt.
du har svikit alla löften snälla kom inte hem..

ta dina drömmar, dina löften, våra minnen, alla foton.
ja ta allt som du vill ha, jag tänker inte stanna kvar.
hey, spara dina tårar, din förklaring, packa din väska
och dina saker, glöm våra drömmar och våran sång.
gå här ifrån och vänd inte om..

:/

Kommentarer
Postat av: sandra

hejhej, jag älskar verkligen ÄLSKAR DIG BLOGG ! är inne på den varenda dag !, men jag undrar om du skulle vilja he en fråge stund igen ? snällla snälla så mycket jag vill veta om dig :D:D

:D:D

2010-12-20 @ 20:21:04
Postat av: anonym

jag tycker med att du ska h en fråge stund :D

2010-12-20 @ 20:21:36
Postat av: Anonym

JAG TYCKER MED DET :D

2010-12-20 @ 20:21:58
Postat av: Anonym

:/

2010-12-21 @ 03:01:35
Postat av: djupt förälskad i dig..

<3<3<3 :'(

2010-12-21 @ 03:06:32
Postat av: jonna

babe allting kommer bli bra jag lovar dig!

2010-12-22 @ 13:47:28
URL: http://jonnamared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0