tordag och sju månader med dominic.

det är så himla skönt i skolan nu, inget plugg alls! film på alla lektioner. fick sluta klockan två idag, gick med viktor alexander och ricki hem, så himla mycket snö det är nu harregud! tog mig jätte långt tid att gå igenom en skog som brukar gå på typ fem minuter eller mindre att gå igenom haha! kom hem och satte mig direkt vid datorn för att vänta på domme som kom nästa precis, vi har sju månader idag inte klokt så snabbt tiden går alltså. jag fick två rosor, är mer tacksam för plast rosor än riktiga rosor, plast håller mycket längre! och så fick jag en lite nallebjörn som höll i ett hjärta där det stog i love you på, så sött. nu ska vi typ titta på teve eller någonting innan jag och kanske han ska åka ner till brottning för att ha julavslutning hoppas på en trevlig stund där med dom små.
skriver kanske mer ikväll när jag tagit bilder på det jag fick idag.
älskar dig dominic.
pusspuss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0