avslutad frågestund!



http://miichellealmqviiist.blogg.se/: vad fick dig att börja blogga?
& vad tycker du om min blogg? :D:D
svar: jag tyckte det verkade roligt att blogga och skriva vad man gör och om sitt liv så jag startade en egen och det har gått upp och ner med det, men nu har jag fortsatt sen jag skapade denna :)

malin: älskar du mig? (a) <3
svar: det är såklart att jag gör hjärtat :)

nellie: du är sööt och snäll.
svar: tack du, inte för att det var någon fråga menmen :)

anonym ;): är du oskuld? :)
svar: nej.

dominic: do you love me baby? <33
svar: ofc älskling <3

lisa: Hur länge har du och dominic varit ihop?
svar: vi har snart varit tillsammans i fem månader om sex dagar.

nellie: hur lägger man ut bilden och sont på bloggen?
svar: du får ju börja med att skaffa en blogg först, det är olika hur man gör på varje blogg sida, det beror på vilken du väljer, men på blogg.se så är det bara till att trycka på skapa, sen inlägg så skriver du både rubrik och texten under, sen trycker du på spara & publicera. så enkelt är det :)

lalalala: vad lyssnar du på för musik? :D:D
svar: det är helt olika, lyssnar på jätte många olika låtar, hittar jag en artist som har en bra låt tittar jag alltid efter om han/hon gjort någon mer bra låt ;)

yakqimasch: synng du är msn?
svar: förstår inte det första, ska det kanske stå snygg eller någonting? tyvär ge inte ut min msn här ;)

http://valeentiina.blogg.se/: vem har fixat din design?
och var pierca du naveln? :)<3
svar: http://miichellealmqviiist.blogg.se/ har fixat min design på bloggen, och jag piercade min navel på lilla berlin när anders jobbade där men nu har han bytt salong till en annan i stan!

det var allt, hoppas ni blev nöjda med svaren :)

Kommentarer
Postat av: Valentina

ok nice :)

2010-11-10 @ 22:35:51
URL: http://valeentiina.blogg.se/
Postat av: sara

en fråga till bara, hur många ha du haft "det" med. Kanske lite privat, men jag undra vad som e normalt när man går i 7-9:an. och när förlorade du oskulden ? :)

kram sara

2010-11-11 @ 11:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0