mååndag!

igår kväll bärde jag in min lillasyster till mitt rum, för det var läskigt att sova själv. vaknade upp jämte henne imorse gick upp halv åtta like always. skolan tråkigt som alltid hatar skolan, nu längtar jag som fan tills vi har jul lov och till julafton det är sååå mysigt! är hemma hos nellie nu, varit med henne i stallet innan, kört moppe, ätit och nu sitter vi vid datan. vi båda är fett trötta så tror vi lägger oss tidigare en vanligt idag om jag inte har fel? ;o men nu ska jag fortsätta sitta vid datan lite, innan jag somnar.
imorgon har jag och dominic ett helt halv år, vi har räknat fel hela tiden på något knasigt sätt!
jag älskar dig mest, skriver en text imorgon om honom här på bloggen.
puss :)


min lilla valphund är finast beebis!


älskar dig nelliiiiiie <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0