fredag!

hade verkligen inte tid att blogga igår förlåt! igår hämtade jag iaf ut min iphone men abonomanget har inte börjat fungera ännu, inatt sov jag hos dominic, tog bussen till skolan. skolan hur tråkigt som helst verkligen. gick hem halv två orkade inte med bild satt bara där och gjorde ingenting xd när jag gick hem var det hur kallt som helst jag skojar inte, så när jag kom hem gjorde jag varm oboy & drack hur gott som helst och blev varm direkt :) just nu väntar jag på att domme ska komma hem och ringa mig. ska sova hos honom inatt igen. får se vad som händer ikväll tillsammans med honom. tittade in min gamla blogg http://caaroliineekberg.blogg.se/ så här kommer två bilder från den!
vi hörs puss!


mitt blonda hår är extremt saknat!

byter också avslutnings text från..

till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0