halloween! ;d

inte uppdaterat på hela helgen! dåligt av mig.. menmen, varit med domme hela helgen nu är det höstlov så underbart skönt! det behövs verkligen, och efter höstlovet måste jag börja sköta skolan igen som jag gjorde efter sommarlovet! så nu ska jag börja om igen. inatt ska jag sova hos dominic igen tror jag, vi ska käka pizza och sånt myyys! nu ska jag klä på mig och klockan är kvart i fyra haha jag är laaaat! juste ställt om klockan har man ju också gjort nu, så nu blir det mörkare tidigt! läääskigt :$
och btw , en fråga? någon som har p-stav, isåfall gör det ont ta in den och sen ut den? =)

snygga & nya bilder på mig & domme haha :)


okejdå, jag var sur men kunde inte hålla mig för skratt ändå....


smyyyg fottaaaaaarNN domme...


du är finast <3


jag älskar dig mest <333


Kommentarer
Postat av: lina

jag har p-stav, känns ingenting att ta den. man får bedövning :)

2010-11-03 @ 18:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0