onsdag!

hej ;)
sov ju hos nellie inatt kul som alltid, skolan tråkigt som alltid HAHA förutom att kolla på basket tuneringen i skolan och att träffa världens bästa kusin. yeahyeah nu kom jag nyss hem, käkat en macka & ett glas oboy. mitt comviq har tagit slut så kan inte smsa eller ringa till någon.. och vet inte om jag ska fylla på den innan min iphone kommer om det ens är lönt? har ingen aning om när den kommer, funderar på att ringa dom och fråga IGEN. domme tar bussen hit 15.17 så han är här runt fyra någon gång, bli nog mest mys för vår del. måste träffa nellie en snabbis också sen! vi hörs senare så uppdaterar jag vad jag gjort idag :)
frågestund på bloggen kanske skulle vara något? asch får se. om det dyker upp så får ni såklart fråga vad ni vill och jag ska svara så ärligt jag kan förutom på allt för privata saker.
PUSSS.
gaaaanska gamla bilder på mig & nellie fyyfan vad jag saknar :(:(

HAHA blåste som tuuusan på kullaberg där vi var :)

bilden är tagen i centrum någonstans i skåne, kommer inte ihåg vad
stället heter (a)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bääst kusiin (: <3

2010-10-20 @ 19:14:38
Postat av: neeeeellliieeeee

JAG SAKNAR OCKSÅ, SOM IN I HELVETE :( <3

2010-10-21 @ 21:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0