I'm sooo soorry :)

Förlåt att jag inte bloggat på typ hela helgen, men har inte haft tid och inte haft något roligt att skriva om.
Men i Fredags sov älsklingen hos mig, sen på lördagen så åkte jag malin domme hoodan och eken till hylte på fest, träffade massa folk som jag kände där. Sen åkte vi hem klockan halv två, så var hemma runt halv tre somnade på direkten. Söndagen sjuk så tog det bara lungt med älskligen. Just nu sitter jag och dricker coola och är sjuk, förkyld som bara den och slemhosta! Inte okej. Jag vill att klockan ska gå snabbare så att mamma kan komma hem så vi kan åka ner och hämta löshåret som kom idag. Får se hur det ser ut och sånt, lägger in bild senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0