fredag!

kom precis in efter att ha varit ute med hunden. tog 19.25 bussen hem så va hemma 20 i kanske. efter skolan va jag ju med caroline. gick inte hem med engång utan satt ute och va på sjukt bra humör haha! sen gick vi hem och kollade på big brother, sen käkade vi macka. annars har vi spelat nåt zombie-play-station och ba snackar och sånt, riktigt kul :) när jag testade spela fick jag panik! massa zombies som gick mot mig och sånt ju, hatar såna spel. spelar ba mario och bilspel när jag är hos olivia (a) nu ska jag snart dra ut och träffa timmie och nån han är med. får se vad vi gör, är troligen ba ute!


dagens outfit!


fick blommor av viktor & olsson hahahah!


sharoliiiine <3


viktors blomma som han satte bakom örat på mig^^ ;)


spel-nörden carro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0