HOS OLIVIA

blev tvungen att skriva inlägget under, hatar såna fega jävlar!

nu sitter jag iaf i olivias rum och kom hit för kanske 20 minuter sen. just nu gör vi inte mycket, får se vad som händer :) skolan idag har varit sooooooooft. först va det livskunskap, gjorde inte alls mycket. läste två sidor i en no-bok och berättade om min häftiga dröm ;$ sen va det matte sen so/svenska. på matten jobbade jag faktiskt bra fast inte lika på so:n ;) sen lunch som va awesome. nån köttfärssoppa så fick man små baguetter, SÅ GOTT. sen efter lunch va det elevens val och då gjorde jag klart prov-uppgiften i bild :) sharoline va med mig då och hade kul like aaaaaalways :))

HAHAH, sjukt kul på lunchrasten! efter carro varit och rökt vid lastis kom vi på ett april-skämt. vi tog hennes cigg-pack och samlade massa fimpar (vet sjukt äckligt...) och la i. gick först till timmie och sa att hon kunde bjuda på sina 2 sista cigg. han gick inte på det så mycket men sen gick vi runt till lite folk och det va några som gick på det verkligen. sååå kul! jävla idioter haha :D

nu ska jag sluta va osocial, hörs ikv hejdå!


bild på mig & olivia när vi + hanna va på enslöv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0