nyvaken!

hann inte blogga igår förlåt! va ute och gick och kollade på film, då hade olivia datan. men aja nu så ;) det va jättemysigt hos olivia igår! kollade på gamla bilder sen 7an, SOM VI SKRATTADE. och jag mådde illa när jag såg vissa... sen käkade vi hemlagad pizza, gott! sen gick vi ut och gick en runda, kände oss lite feta efter vi ätit så det kändes bra. på vägen höll jag på att trampa på en fet groda!?!?! det va ju mörkt så från långt håll såg det ut som ett löv (såg ju inte höjden först). sen när jag va tyo en halvmeter ifrån bara tvärstannade jag HAHAH!
när vi kom in kollade vi på film sen gick jag hem vid 12 ungefär. hatar att gå hem själv på natten :(

när jag vaknade fick jag reda på att lillasyster har magsjuka och feber! allt kommer fan tillbaka :( för bara 2 veckor sen hade hon feber och alla i familjen har haft det -.- jag hade ju i Ungern^^ så nu sitter jag och ''passar'' hennes magsjukamun så det inte kommer ngt ut ur den! äckligt, vet. nu måste jag sluta hejdå!


här är hon bara ett halvår eller 1 1/2 år, tidig supare!


hahah awh, söta lillasyster <3
7 år gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0