onsdag den 13 april

hej bloggen! :) har precis varit ute med hunden i det minimala duggregnet, jätteskönt ute faktiskt :D idag va det skolan som vanligt, helt okej. hände inget speciellt förutom att jag gjorde klart no-provet. resultatet kommer inte bli bra kan jag lova :( när jag kom hem käkade jag lite och kollade på top model med lillasyster. sen skjutsade pappa mig till konfan. övade på pjäsen och provade kåpor.
måste hitta en konfirmations-klänning snart kom jag på! :o sen fick jag skjuts hem av olivias pappa peter. när jag kom hem käkade jag våfflor med mormors hemgjorda jordgubbssylt, sjukt gott ;) sen som sagt va jag ute med hunden. ska snart duscha sen blir det sängen för mig. imon ska jag till stallet, ska också se till att jag hinner träna!


kul bild jag vet, har inga bilder att lägga upp tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0