Seg uppdatering!

Seg uppdatering från mina sida, tur ni har Julia som har bloggat lite mer!
Jag gick redan klockan tio imorse, för att träna! Kan ni förstå det, jag går upp så tidigt för att träna.. Solade solarium idag också, såå skönt! Sen har jag bara duschat och lite sånt. Klockan tre kom det lite gäster för min lillasyster har ju fyllt år så har precis fikat och lite sånt. Dominic har kommit också, men han är där nere med mina syskon just nu. Ikväll får jag se vad som händer, tror det bara blir hemma kväll med familjen. Ska nog laga mat ikväll också, åååh orkar egentligen inte.. Jaja vi hörs imorgon för jag orkar tyvärr inte blogga mer ikväll, tror jag!
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0