SKOLAN!

Sitter just nu i skolan, dom andra i klassen har NO så jag och Fanny sitter i datasalen och ska jobba egentligen men vi orkar nog inte det nu.
Fårse om jag kan vara med på idrotten, beror på om jag låna kläder av Julia annars så skippar jag det och bara kollar på. Måste egentligen vara aktiv på alla idrottslektioner framöver för att kunna få åtminstonde ett G eftersom jag skitit i idrotten i 7 och 8, vet inte varför :| menmen.. Idag fårjag som jag Dominic kommer till mig annars så ska jag väl träna igen.

Igår så gymmade jag och Martin sen så solade vi, hur skönt som helst! Sen när jag kom hem så åt jag sen så duschade jag, sen spelade jag Call of duty och Zombie, haha älskar det :D Sen somnade jag.

Fick en fråga om vad som hänt med mitt hår, svar : Du ser väl att det är blonderat? ^

Ska kolla BB i skolan nu haha, har ändå inget bättre för mig.
Pusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0