Söndag.

Godmorgon eller något Vaknade sent idag och gick upp och käkade pizza och drack coola, jag är nyttig! Har precis duschat med älskligen som vaknade hos mig också, bakfull och glada :$ Som ni förstår vi var på fest i Holm igår, det var någon lokalfest där, träffade på ganska många som jag kände  Det var trevligt. Var hemma inatt klockan 3, usch så trött jag var. Idag mår jag som jag förtjänar.. Nu har jag precis duschat och innan det städat rummet och bäddat rent och packat ihop mina saker, för snart åker jag till mamma. Måste kolla på Big Brother på datan hela tiden nu, för tv11 har försvunnit från våra tvar. Imorgon har jag studiedag, och ja fasktiskt så måste jag plugga och Julia kommer troligtvis också. Vi hörs senare, eller imorgon.
Kysss
Bild från förra sommaren, vill ha tillbaka mitt hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0