The Studio

hallååå bloggen! orkade inte blogga igår när jag kom hem vid klockan 10 från göteborg. fotograferades för The Studio ju :) först köpte jag och mamma = mamma, 20 bilder. vill inte säga priset för det va sjukt dyrt ;s sen när vi kom ut, hon ba: nä jag har ångrat mig jag vill inte köpa såhär många bilder -.- vi kom dit vid 1, då ''checkade'' vi in sen blev vi sminkade och sånt. sen fotograferades vi. va klara där klockan 6 ;o då käkade vi en sallad på ett ställe som heter Tugg sen gick vi runt i den enorma gallerian och kollade lite. är helt pank så kunde inte köpa någonting :( sen vid kvart över 8 åkte vi hem, när jag va hemma va jag med timmie någon timme hos honom sen gick jag hem och kollade navy cis (a)





söta olivia <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0