Älskling..

Jag och Dominic har varit tillsammans i snart åtta månader. Vi har räknat helt konstigt men från den 16 juni till nu den 16 februari och vi har ett år den 16 juni alltså om ungefär 4 månader och jag längtar väldigt mycket tills dess. När jag och Dominic skulle ha haft 7 månader tillsammans hade vi gjort slut, eller jag kallar det faktiskt inte göra slut eftersom det blev vi igen, men jag hade bestämt mig för att kämpa med att kunna gå vidare för jag mådde faktiskt bara dåligt utan alla våra bråk hela tiden. Det gick två veckor och vi snackade på sms lite då och då och frågade typ vad vi gjorde och sånt, men sen bestämde jag mig för att ringa upp honom och fråga om vi kunde träffas i stan och snacka, dagen efter tog jag mig in till stan och vi snackade och allt löste sig. När jag satt på bussen hem senare, kände jag bara lycka. Jag förstår inte hur jag kunde tro att jag skulle kunna klara mig utan honom, det var det svåraste jag någonsin har gjort. Men som tur var blev det vi igen, och jag tror det ända som behövdes var att vi behövde komma ifrån varandra ett tag, för nu har vi inte bråkat någonting inte ens små tjaffsat. Det känns som att vi kommer klara detta nu. Han är verkligen det bästa jag har, och utan han är jag ingenting. Jag känner att jag klarar mig faktiskt inte mig utan honom, även fast vi bråkade så kände jag att jag ville egentligen inte göra slut, för att jag älskade han så obeskrivligt mycket. Just nu känner jag mig som världens lyckligaste person för att jag fick tillbaka det jag verkligen älskar mest.
Det kommer vara du och jag jäkligt länge Dominic, för du är mitt allting. Utan dig klarar jag inte av att vara lycklig.
Caroline Ekberg (L) Dominic Barabas = Sant :$<33333
JAG ÄLSKAR DIG MEST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0