(;

Kom hem från Domme för en liten stund sen, pappa hämtade mig och körde mig hem till mamma. Har suttit vid datan i en timme nu och jag är verkligen jätte kissig nödig haha! :$ Jag älskar verkligen att ta hand om min lilla älskling, så mysigt ändå. För han gör alltid detsamma för mig. Så jag har ju varit hos honom hela helgen, men kände att idag måste jag sova hemma. Åker till honom imorgon igen efter att han har varit i sjukhuset och tagit ut rören och lite sånt, hoppas på att han mår bättre då! Sen på onsdag ska jag nog äntligen träffa min älskade Shuuliaa! Jag ska köpa hårfärg imorgon och sen slingar jag håret någon dag. Nu måste jag verkligen gå på toa sen ta något att äta också. Vi hörs imorgon gott folk!
Pusspuss.




Kommentarer
Postat av: michelle

sv'

tack caroline! <3

2011-02-21 @ 11:16:28
URL: http://miichellealmqviiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0