fredag/göteborg horse show.

hej bloggen! min dag har varit soooft :) väcktes av mamma vid halv 11 tror jag, käkade frukost och fixade mig sen åkte jag till stallet. lunchfodrade och mockade sen gjorde jag iordning arvid så blev det ett stenhårt dressyrpass. DAMN VA BRA HAN GICK! fick värsta insperationen från göteborg horse show när vi såg andreas visa upp 3 av sina dressyrhästar. de va sååå fina! så idag provade jag om jag kunde få arvid att gå i passage, och gissa vad? DET GICK. vilken chock jag fick, jag har ju värsta dressyrponnyn! :D absolut inte nära så snyggt som han andreas gjorde det men jag svär, det gick verkligen :) så jaaaaa jag är väldigt glad & stolt över det! sen när jag kom hem duschade jag sen åt jag, pappa och ida pommes, kyckling och kall sås. grymt gott va det :) ikv händer ingenting vad jag vet... tråkigt jaaa. imon vill jag hinna dra in till stan innan jag rider sigma. måste köpa lite saker ;) annars vet jag inte vad som händer imon än så länge :)

skulle ju berätta lite om göteborg horse show: vi åkte hemifrån vid halv 10, va där vid 11 ungefär. gick in och gick lite på mässan, sen kollade jag, mamma & lillasyster på banhopping för juniorer som gick på tid. vet inte riktigt hur länge det höll på, sen gick vi ännu mer på mässan. efter det gick vi tillbaks och kollade på banhoppning för seniorer, sjukt många duktiga där! filmade lite också som jag kan försöka lägga upp sen. såg även rolf-göran bengtsson och malin baryard. rolf vann den klassen btw :) sen kollade vi också på gymkhana, sverige kom 3:a. sen gick vi till mässan igen och köpte en ny ryktlåda, grimma, nya handskar till mig och sandra, benskydd och lite smågrejer till ida. sen vid halv 6 åkte vi hem :) ska dit igen på söndag med pappa&sandra för då är det ''finalerna'' och mycket mer rea på allt på mässan. så det ska bli ännu roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0