godnatt :)

jag sa ju att jag skulle höra av mig senare och nu gör jag det genom ett mobil inlägg. dominic åkte hem lite över nio idag, fårse om vi ska träffas imorgon eller om vi väntar tills på lördag. jag har sovmorgon imon, så skönt! börjar 09.50 så får gå upp runt nio :) det ändå jag tänker på är att jag vill ha tungpiercing nuuu! och att jag tänker sluta röka, denna sommaren som kommer är det 3 år för mig, och nej jag vill inte det ska fortsätta mer. fårse hur det går med det. men nu tänkte jag sova, för jag är sjukt trött efter nästan 3 timmars uppsatts skrivande. såg även att julia den busen inte skrivit ett skit idag, själv tycker jag att jag har blivit mycket duktigare på det och statestiken har höjt sig. men nu orkar jag inte skriva mer, mina ögon stängs haha! godnatt <3 /carolineekberg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0