heheheheheh.

jag vet jag uppdaterade inte igår.. glömde faktiskt (a) men igår jag jag INGENTING, skulle ju tränat med caroline men det funkade inte så det blir nästa vecka nångång :) höjdpunkten igår va på kvällen när vi fick kladdkaka till efterrätt, SÅ GOD! (a)
idag va det skola och vi hade matteprov, det va ganska lätt faktiskt :o och jag är ändå dålig i matte... annars har vi bara haft so/svenska och elevens val. då har jag idrott, spelade handboll och gjorde ett mål (h hahah olivia va så söt, de i hennes lag passade typ aldrig henne. vet inte varför menmen^^ så hon ba sträckte upp armarna hela tiden för att de idioterna skulle fatta att man ska passa, men de iggade henne TOTALT. så hon ba: passa mig! hepp... hhahahahah awiiii söt :)
efter jag kom hem somnade jag i soffan i två timmar, så skööööönt! sen kom pappa och väckte mig så skjutsade han mig till stallet. mockade bara sen åkte jag hem. ska nog snart gå till olivia så får vi se vad som händer :) ha en skön fredag allihopa!


bild sen innan sommarlovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0