jag är tillbaka!

im baaack! har inte orkat blogga för jag har varit sjuk -.- fyfan för det säger jag bara :) har varit så jäävla förkyld, ont i halsen, hosta & ont i huvudet HELA tiden. kul? ne. men idag känner jag mig faktiskt frisk :D fast när jag skulle duscha så mådde jag illa som aldrig förr... blev tvungen att sätta mig i typ 10 min sen kunde jag stå upp^^ usch, ingen härlig känsla xd va hemma från skolan igår också, har typ inte gjort ngt alls. ba sovit, tv, datan och ätit ibland ;)
idag vet jag inte vad som händer, kommer troligtvis bara va hemma för annars slutar det väl med att man är sjuk hela lovet och fuck heller säger jag bara :) juste jag kan lägga upp det jag köpte i stan, men det blir nästa inlägg för jag måste hämta sladden också ;)


en liten vårbild där jaaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0