Jag har blivit sjuk igen typ..

Alltså jag blir sjuk hur lätt som helst! Efter helgen alltså på lördagen efter festerna när jag vaknade upp på söndagen så mådde jag as dåligt, hostan och halsont förkyld medmera. Jag har inte råd att vara sjuk nu, so arbetet ska redovisa imorgon och grejerna ligger i skåpet. Jaja får lösa det på något sett. Vaknade typ halv tolv idag för Dominic ringde och väckte mig, han trodde väl jag var i skolan och struntade i att svara på hans sms haha så söt. Gick upp och åt kvällsmaten sen igår eftersom jag inte orkade äta igår, efter det bänkade jag mig här. Nu har jag fixat ett litet collage med älskligen på och tänkte skriva lite om hur allt är nu och sånt. Sen ska jag ta något gott att dricka och på det en cigg. Jag kanske bloggar mer ikväll.
Dagen outfit: Mys.
Ni har inte heller sätt skolkläderna!
"Varje dag föds en ny lärare, Använd kondom"
Där bak står det "Nu sticker eliten, kvar blir skiten"
På byxorna har jag bara valt att skriva "Ekberg"
Känner mig väldigt ofräääch så ska hoppa in i duschen när som.
pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0