Julia sa godmorgon då säger jag godkväll :D

Haha, eftersom julia sa godmorgon så säger jag godkväll till er. Vaknade upp hemma hos Domme idag runt elva, gick upp och åt och fixade oss och sånt. Sen så gick vi från Andersberg till Östergård så sjukt skönt väder, vårkänslor som bara den. Sen kom Dommes pappa och hämtade oss så åkte vi till mig. Gick ner till ica och köpte ost haha och solade, fett skönt. Sen gick vi hem till mig igen och nyss hjälpte jag mamma med taco pizzan, MUMS! Men jag tog datan snabbt för att kunna slänga in ett inlägg :) Jag och Domme tog lite bilder på hemvägen haha, och så får det bli tre egobilder från i förrgår på mig & på mina naglar som jag fixade helt själv idag (a)















hihih, nu ska jag äta tacopizzan som blev klar precis.
PUSSPUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0