Söndag.

Hej bloggen! Jag kunde inte blogga igår eftersom jag hade inte tillgång till något data och att mobilblogga funkade inte :s Menmen. Jag har bara varit hemma hos Dominic i helgen och vi har inte gjort någonting alls eftersom han fortfarande måste ta det lungt. Idag ska jag hem och sova hemma, sen kommer jag hem till honom igen imorgon efter att han har varit på sjukhuset och tagit bort rören och sånt. Han har tagit bort det dära nätet som ni såg på bild innan. Hans näsa kommer att bli jätte fin när svullnaden går ner! Men nu ska jag och älsklingen spela Zombies eller Black ops eller vafan det heter, orkar inte lägga det på minnet hahaha. VI hörs nog senare.
Pusspuss <3







Hehe söta gamla bilder.
Jag älskar dig mest Dominic <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0