Söndagar suger..

Som det står i rubriken, Söndagar sugen verkligen.. Idag åkte jag hem från Dominic redan klockan halv 4 och vi gick upp från sängen halv 3. Sjukt lamt, hem och packa och halv sova i soffan tills vi åkte till pappa runt halv 6. Har bara suttit vid datan och duschade precis. Väntar på att håret ska torka och sitter och kollar på Wallander som går på 4an. Annars gör jag verkligen ingenting alls, är faktiskit jätte trött, ska gå ner och se om det finns något att äta och röka lite sen ska jag fixa mig för att sova. Godnatt! Btw Michelle vi fixar headern imorgon kväll om du har tid! <3 Pusspuss /Caroline.

Kommentarer
Postat av: michelle

vinnarna av dagens bloggar är nu utsedda. kolla om nån av dom 3 blev du, om inte? anmäl dig gärna igen!

puss&kram

2011-02-27 @ 22:10:13
URL: http://miichellealmqviiist.blogg.se/
Postat av: michelle

ah, jag har nog tid då ;)

2011-02-27 @ 22:10:32
URL: http://miichellealmqviiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0