tävling!

idag va det ju tävling på österby. för mig gick det awesome! men för min stackars lillasyster gick det inte lika bra. eftersom hon är mindre än mig och inte har hoppat arvid alls mycket klarar hon honom inte så bra i hoppningen. hon ramlade av i en vägg! fatta hur rädd jag blev... hon ramlade ju av i skogen och fick hela arvid över hela benet så hon har precis blivit bra -.- men det va på framridningen så sen när hon hoppade satt jag och nästan inte vågade kolla (a) arvid så så tusen laddad så han ba stack med henne stackarn :o
aja sen när jag hoppade gick det bättre, haha han är seriöst galen när han hoppar ;) min pappa filmade så jag ska lägga ut en video på det när han bara har köpt rätt sladd så vi kan ladda över den till datan xd
idag skulle jag tränat med olivia men det blir med mamma ist, halv 7 ska vi på ett medel station-pass :)


blev inga lyckade bilder inne i ridhuset tyvärr,
men förhoppningsvis tog eva några bra bilder som jag isf visar sen :)

efterråt, det kanske inte syns så mycket på bilden men han va svettig ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0