tisdag - träning!

heeeeey bloggen! julia som bloggar nu :) skola igen idag då, som vanligt va det helt okej men ändå segt som tusan haha xd hände inget speciellt precis ;) när jag kom hem käkade jag lite sen gick jag upp till spånstad och tog bussen till friskis&svettis med olivia, hanna & alice! jag och hanna hade turen att få platser till medeljympan. älskar det stort! :D sen gick vi in till olivia och alice som va inne i gymmet, joggade/sprang lite sen gick vi till bussen. när jag kom hem vid kvart i 8 ungefär käkade jag och nu sitter jag här :) ska snart duscha sen ba slappa vid tvn tror jag :) imon ska jag nog leka med sharro, om jag inte har stallet of curse :) nej nu ska jag inte sitta här och va ofräsch längre, hörs imon!


en google-bild från friskis hehe (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0