Torsdag.

Idag, skola som ALLTID. Jag vill ha sommarlov för jag känner på mig att det kommer bli det bästa sommarlovet på länge.
Ska pierca tungan så den har jag till sommaren.
Fyller 16 år.
Umgås med många olika vänner, som man inte träffat på länge.
Festa.
Chilla.
Sola & bada.
Sommarjobba förhoppningsvis.
Färgar håret blont.
ÅÅÅH KOMMER BLI SÅ BRA, FYFAN VAD JAG LÄNGTAR.
Jaja, nog om det. Hade ju nationella prov - uppsatts idag, skrev faktiskt 10 hela sidor. det var en krönika som skulle handla om flammande kärlek, alltså hur jag beskriver kärlek på olika sätt och om smärtam som kan tillkomma är värd det och massa sånt. Jag blev nöjd och hoppas på det bästa här också :) Gjorde även engelskt diagnos test - läsförståelse. Fick resultat på 12/15.
Snart kommer min älskling hit, bara ta det lungt och sånt som vanligt. Ikväll ska vi äta spenat fiskpinnar och potatis, mums min favoriträtt när jag var liten haha, men det är fortfarande gott. Nej men nu måste jag sluta, hörs senare.
pusspuss :)


Söt bild från igår :$



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0