Torsdag!

Jag gick till skolan vid halv elva idag ungefär, åkte skridskor för att kunna få betyg i det. Första gången jag är med på skridskor, Kicki ville bara så så att jag kunde. Nu behöver jag bara åka till badhuset och livrädda och sen har jag fixat G iaf, och det behövs. Menmen kom hem ungefär vid halv fyra eller något, gick inom mamma för att hämta min mobil laddare och sen inom hennes jobb också. Hon fyller år idag, 46 år. Grattis älskade mamma! Jonna fyller även 15 år idag, grattis gumman. Jag ska städa mitt rum strax sen ska jag bära pellets med Robin tror jag och efter det äta och sen gå till Amanda och sova där inatt, för imorgon så ska jag Amanda och Jonna till Halmstad praktiska och kolla stylist linjen, prova på dag. Kommer säkert bli roligare än när vi var på Spa & Fitness. Sen efter så tar jag bussen till älsklingen och sover där tills på Söndag, kommer bli mysigt. Men vi hörs kanske senare, bloggar isf från mobilen.
Pusspuss.
Kommer lite bilder nu också :)
Haha jag och Viktor var lite sådära flummiga på engelskan..
Tog korten från katalogen, så sjukt snygg!


JAG SKA HA DET HÄR! HEHEHE (a)
Den här också, jag dör för det.
Tittade lite åt Domme också.
Dom här två tröjorna, var det ända snygga! :)
Men nu ska jag städa eller något, hörs nog senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0