förlåt!

jag har inte bloggat sen nyår faktiskt och det var ju 10 dagar sen, ber om ursäkt men har inte haft ork och har haft annat att tänka på. haha förstår inte att många läsare faktiskt kollar bloggen även om jag inte uppdaterat, det kan ju inte vara speciellt intressant haha. menmen inatt sov jag hos sara och har gjort det i veckan också. hängde med henne till hennes skola idag (drottningblanka) jätte mysig skola! efter det åkte jag hem och har faktiskt inte gjort ett skit, skulle egentligen träffat julia & viktor men det blev inte så idag, utan får bli imorgon istället. börjar ju skolan imorgon tyvärr! jag orkar inte h3h3. jag är jätte trött faktiskt, så ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt. har ju vänt på dygnet helt gått och lagt mig runt 1-8 på natten/morgonen hela lovet haha. så ikväll ska jag sova tidigt så jag kommer upp imorgon. har ingenting mer att säga, jag lovar att få fart på bloggen igen.
pusspuss

btw har börjat använda mitt bena.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0