torsdag.

sjukt jävla seg skoldag idag alltså. trött, ledsen och tråkig, haha. gjorde inte ett skit på idrotten, var inne i mina egna tankar hela lektionen. köpte choklad och coola på vägen hem från skolan som jag åt när jag kom hem, nyttigt mellanmål haha. sen har jag typ bara suttit vid datan & kollat på tv. käkade nyss macaroner och bacon, tycker inte alls om det men var jätte hungrig så det gick ner. återvände till datorn, snart kommer väl min lillasyster hem och börjar skrika om att hon ska ha datorn, like always. redan fredag imorgon, helg! skönt. hoppas på att våra skolkläder kommer imorgon också.
pusspuss


får en söööt bild på mig, heheheh.'

~ jag har en hemlighet som bara julia vet..

Kommentarer
Postat av: julia robertsson

<3

2011-01-13 @ 21:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0