vi taggar till för ikväll!

igår åkte jag in till stan med nellie efter skolan, jag solade och efter det mötte vi domme och tova. sen gick jag och domme till bussen, åkte hem till honom och bara softade med film, data, godis och träffade elisabeth och pontus lite. fast när vi skulle kolla på Zombieland så somnade jag hehe. vaknade när den var slut, utav att domme väckte mig. så gick vi och la oss, och myste sen somnade vi. idag har vi inte gjort någonting speciellt vaknade typ klockan 11 och låg kvar i sängen till typ 12 så gick vi upp och åt och sånt. sen gick vi till estorp med elisabeth och pontus, kom hem för en liten stund sen. vi ska snart äta sen tar vi bussen till nyhem/stan för att sola och sen fixar vi oss sen drar vi på fest, sen till en annan fest. så vi taggar till tusen ikväll! ska träffa underbara sara också, saknat dig. men vi hörs,
pusspuss

den här filmen såg vi igår, as bra!


TAGGAR IKVÄLL!



avslutar med en bild från sommar-10 oredigerad :$$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0