angőende ridnings-frőgan!

kan sága att jag har ridit regelbundet sen jag va 8 őr. egentligen bérjade jag nér jag va 5, men dő va jag en liten gnállig unge ső jag tréttnade ;) red pő nőgot stálle dér det bara fanns váldigt smő ponnuer. sen bérjade jag rida fér annette pő ésterbu men jag hatade henne dő ső jag slutade (a) sen bérjade jag rida fér ősa nár jag va 8 och sen dess har jag alltid hőllt pő. har haft 4 skőthástar och 2 medruttarponnuer sammanlagt. har ockső ridit pő sturinge stall. ső har jag haft arvid som foderponnu sen i september :) nu vet ni kortfattat allt om mitt hástliv!


min séta háást!

Kommentarer
Postat av: emma

fin blogg! & anmäl dig gärna i min dagens blogg. :)

2011-03-24 @ 19:44:34
URL: http://emmaaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0