.................

hej jag är på dååååligt humör. denna dagen började super men nä inte längre tyvärr (n) alla i familjen är på dåligt humör :o idag va jag faktiskt ute och tog lite bilder för det behövdes! idag va det fan nästan 9+ i solen och typ 7 i skuggan :D HAPPYFACE! så det blev värsta våroutfiten idag :) skulle ju träffat kusinerna men de kunde inte idag så det blir kaanske imon ist^^ men då måste jag träna eftersom det inte blev av idag :o får se hur det blir... isf ska jag träffa kusinerna, rida, åka på stallmöte i oskarström OCH träna, kommer nog inte lyckas med allt det xd kan lägga upp hela outfiten sen när jag hämtat sladden ;) 


nytagen bild.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0