Godnatt!

Usch känner mig dålig som inte uppdaterat på hela dagen, men nu så kommer det ett tråkigt mobil inlägg.. Älsklingen har varit hos mig hela dagen, vi har inte gjort så mycket mer än tv, käkat, spelat, myst! Han åkte hem klockan 9 tråkigt nog. Jag kollade då på Big brother och Roza åkte ut, lika bra det hon var fett jobbig. Sen fixade jag mig och nu ligger jag i sängen. Har fått massa nytt av Dominic som jag ska ta kort på och jag har även en ny ide som jag måste säga till Julia innan jag avslöjar den här på bloggen (om det ens blir av) Imorgon hinner jag nog inte heller blogga mycket, men troligtvis hörs vi på kvällen. Julia är somsagt hemkommen och imorgon ska vi umgås :D mer om det imorgon. Godnatt! Pusspuss /Caroline.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0