Hemma från skolan.

Idag var det verkligen inte min dag, vaknade jämte älskligen imorse vilket var underbart. Men när jag kom iväg till skolan så mådde jag as dåligt. Har jätte ont i halsen kan knappt svälja.. Men jag måste ändå få i mig något att äta nu. Har fortfarande jätte ont i piercingen, kan det inte bara bli bra nu!? Men Julia gav mig något recept på tjocka plättar med socker till, om jag lyckas med dom och dom blir goda kan ni få receptet och bilder på dom :) Men nu ska jag uppdatera min iphone till 4.3 och sen går jag och ner och ser vad jag kan göra för gott. Vi hörs kanske senare, idag blir det bara att vara hemma får inte göra någonting. Min halvbror Anton opererades igår, så pappa sov där inne inatt. Idag har han såklart jätte ont, men fårse om han kommer hem. Tycker så synd om honom, det gick så fort för dom att ta beslutet att han skulle operera bort blindtarmen. Men det gick säkert jätte bra.
Pusspuss.
Btw lite tre bilder och dom två på mig bjuder jag på, det var när jag gick hem idag jag tog dom!
Fint väder men ändå kallt :(
Hehe som sagt bjuder.
Nu ska jag ner och laga plättar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0