I UNGERN!

nu sitter jag nere i lobbun efter en lőng dag pő stan! jag vet bokstáverna ár helt knasiga hár -.- ni főr férséka lása ső gott det gőr ;) igőr fick vi vakna vid 8 ungefár. gjorde oss iordning och őkte till malmé dár fluget gick till ungern. det tog 1 1/2 timme att fluga, filmade áven innan och medans vi lufte! det fúr ni se pő séndag :) nár vi őkt buss i ca 20 minuter va vi framme vid det séta hotellet! det ár ganska litet men váldigt fint och charmigt :) nár vi gőtt till rummen gick vi ut. dő va klockan runt 4 tror jag. gick upp pő ett JÁTTEHÉGT berg men sjukt mőnga trappor. va helt slut sen -.- tog mőnga fina bilder ockső. sen gick vi ner igen och hittade ett stálle dár vi kákade. sen gick vi hem, jag duschade och sen gick vi och la oss. jag och sandra delar pő ett rum och mamma, pappa & ida delar pő ett. játtesként att slippa va i samma rum som hela familjen! idag har vi varit i stan, őkt en liten busstur och varit uppe vid ett játtestort slott. har képt en assnugg váska och en sét topp :) som ni ockső főr se pő séndag! kom hem till hotellet fér bara en halvtimme sen, har gőtt hela dagen! nu vet ni vad som har hánt án ső lánge, imno fuller pappa őr ső dő vet jag inte vad vi ska géra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0