Klippning..

Hej bloggen! Idag ska jag klippa mig, ni får givetvis före och efter bilder. Inte för att jag ska klippa mig mycket, men det kommer ju troligtvis bli lite förändring iaf, ska inte klippa mig förrens klockan 4 ändå så. Farmor och ulla kommer klockan 12 tror jag, tror det blir gotte mat då. Jag skulle egentligen ha åkt in till stan för att byta min piercing också men det hinner jag inte med idag, så får väl göra det på Fredag troligtvis istället. Älsklingen kommer hit idag igen, alltid lika mysigt. Skulle egentligen varit med Julia idag, men hon är sjuk Vi hörs senare hoppas jag!
Pusspuss 
Hehe, bjuder på en gammal bild! :$



Kommentarer
Postat av: Sarah Tjulander

Hoppas du får en fin dag! :)

2011-03-29 @ 12:23:19
URL: http://sarahtjulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0