Lördag.

Igår var jag och Dominic hos osi och festade med massa, sen drog vi till någon annan fest som var fett lam. Så vi drog tillbaka till osi, klockan två drog vi till stan och käkade. Var tillbaka klockan fyra :o hände lite saker i stan med hahaha! Menmen sen somnade alla. Idag vaknade jag och Domme halv elva, kände mig super äcklig. Så vi drog direkt så kom hans pappa och hämtade oss. Vi duschade & packade ihop sen åkte vi till ois cupen, kom precis hem till mig. Ligger i min säng och bara tar det lungt, inatt sover vi här! ;)<3 Julia älskling, krya på dig <3 /Caroline

Kommentarer
Postat av: bella

fin blogg!

2011-03-26 @ 15:56:26
URL: http://bellaabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0