Lördag eftermiddag!

Idag vaknade jag och Domme typ klockan 12 och vi käkade och fixade till oss lite, sen gick vi ut i det super fina vädret till rusta köpte en hylla och en ram, kollade även efter lite skor. Sen gick vi vidare till e-stop och köpte fika, efter det gick vi hem till Domme igen. Nu har vi precis fikat klart kommer bilder på det domme köpte för kom på det när jag ätit upp mitt och han typ halvt ätit upp sitt. Haha men han ta någon bild på en halv uppäten någonting vet inte vad man ska kalla det. Så ska ni också få bilder på när jag och älsklingen käkade på Wild west igår, det var otroligt mysigt! Senare tar vi bussen till mig runt halv 7 för att vi missade denna bussen som skulle gått nu. Vi hörs imorgon, pusspuss <3
/Caroline.













Det var bilderna från Wild west :)







På fikan!



På mig ;)


Det här som ska vara ett hjärta, fast jag har andra halvan delade jag och Dominic på i somaras.

JAG ÄLSKAR DIG MEST DOMINIC DU ÄR MITT ALLT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0