lunch om...

16 minuter! det va längesen jag längtade till lunchen så här mycket :o ÄR SUPERHUNGRIG! och som sagt så blir det kyckling och det gillas stort :) idag har ingenting speciellt hänt än sålänge. när jag kommer hem ska jag dra till stallet sen ska jag hem till hanna. jag, hanna, olivia, olivia & alice ska göra tacos och kolla film. känns jävligt soft för jag börjar bli sjuk, kände det igår under träningen :( så sover jag hos henne också så slipper jag gå hem den långa vägen mitt i natten. hatar det! det är lugnt när man är med nån men när man är själv blir man typ paranoid haha (a) nu ska jag sluta skriva och jobba lite ist, hörs nog efter stallet innan jag går till hanna. hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0