Måndag!

Jag hade inte ens behövt gå till skolan idag, gick på slöjden sen hade vi håla resten av dagen så jag hade kunnat gå hem men stannade kvar med Julia Men gjorde klart mina shorts, eller ah det var ju inte direkt något svårt med att göra dom så, för dom är ju bara helt svarta! Men ändå. Kom hem för en stund sen gick inom mamma för att hämta pengar till klippningen imorgon, vill egentligen inte klippa mig men MÅSTE. Sen ska jag färga det nästa vecka jag kommer till mamma, alltså blondare. Jag ska inte vara med Julia idag, får hoppas på att det blir imorgon istället. Dominic kommer nog till mig snart hoppas jag Vi hörs senare, och våran ide avslöjar vi inte förrens seeenare! Måste säga en sak till Julia om den också.
Pusspuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0