nanananana.

förlåt för jag inte uppdaterade igår! tog bussen hem från skolan lite efter 2. vet att det inte va alls mycket kvar av lektionen (slutar 14.40) men jag mådde så jäävla dåligt. gick ju till skolan bara för jag saknade alla och + så behövde jag göra en provuppgift i bilden som va på eftermiddagen. så när jag kom hem sov jag! sen kom kusinen och farmor. riktigt längesen jag träffade kusin sarah! fast jag va ju helt väck så jag va inte så rolig att träffa precis haha ;) farmor gjorde pannkakor så jag fick faktiskt i mig 4 st! sen kollade jag på The Vampire Diaries på tv6 play, kääärlek (a) sen åkte dom hem och jag gjorde mig iordning för sängen!

idag va jag inte i skolan och tur det! har mått lika dåligt idag fast värre -.- har fått hosta nu också. så är det jättejobbigt med min astma för den blir så sjukt jobbig när jag är förkyld. great erkänn? ;) det enda jag gjort idag är att käka, sova, kolla på tv och va vid datan. kollade på ''Flickan som lekte med elden'', ''Luftslottet som sprängdes'' och Jersey shore. har sett män som hatar kvinnor, flickan som lekte med elden och luftskeppet som sprängdes innan och måste säga att de 3 filmerna är så grymt bra! brukar ''hata'' sånna svenska filmer för brukar tycka att de är amatör-aktiga och wannabes. men inte dessa, kanske mest för jag tycker att karaktären Lisbet Salander är så grymt cool. hon är helt klart den bästa i filmen! 

slut på filmsnacket. som sagt har jag inte gjort mycket idag -.- men nu ska jag sova lite framför tv:n för jag, hejdå!


bild från den blonda tiden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0