nattiiiii!

heeey :) sitter nyduschad framför datan och ska snart sova. känns inte så lönt att lägga mig i tid idag, ska ju ändå sova de kommande dagarna i Ungern! men ska snart borsta tänderna iaf sen blir det sängen :) idag va det skola igen som vanligt.. hände inget speciellt förutom att jag & olivia redovisade i so och det gick faktiskt bra (y) sen skulle min klass göra provuppgift i lera. man skulle göra en kroppsdel så den såg så verklig ut som möjligt, jag gjorde läppar ;) när jag kom hem käkade jag jättesnabbt sen skjutsade pappa mig till stallet, red och mockade sen hämtade han mig. när jag kom hem fixade jag mat till lillasyster och mig. jag och sandra fick passa henne hela kvällen för mamma jobbar och pappa tävlar. så pappa borde komma snart :) nu orkar jag inte skriva mer, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0