NYVAKEN.

hejhej! vaknade för en halvtimme sen ungefär, käkade nyss frulle (y idag skulle jag och olivia tränat med det går inget medeljympa-pass idag... olivia sa det men nej det är det inte. jaja får se hur det blir! idag kommer kanske två av mina kusiner hit! sarah och malin heter dom om ni måste veta ;) så jag vetifasen om jag hinner träna idag, och om de kommer måste jag verkligen duscha ;$
igår va det helt okej i skolan, men jag försov mig så jag va inte i skolan förrän lite över nio (a) sen efter skolan hängde jag med olivia hem så va jag med henne  hela kvällen, några från vår klass kom också så kollade vi på film :) gick hem vid 12, va så TRÖTT! så när jag kom hem fixade jag mig snabbt sen blev det att sova!


bild sen slutet av sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0