seg pluggkväll....

heeeyy bloggen! sitter här i ridkläder och ska snart käka hehehe. idag har det inte hänt så mycket, bara stallet. det va meningen att jag skulle träna halv 7 men bussarna gick helt fel så jag struntade i det. när jag va i stallet tog jag lite bilder som ni ser lite längre ner ;) imon blir det att följa med sharoline när hon piercar tungan! haha hon är jättenervös stackarn :/ men jag vet att det komemr gå bra (y jag tror faktiskt att jag har ett extra sinne eller ngt, för jag får alltid en dålig känsla eller blir orolig om ngt kommer gå dåligt. ohyes jag är synsk ;) men jag skojar faktiskt inte, det är inte ofta ''min känsla'' har fel (a) nu måste jag pluggapluggaplugga! -.- hörs imon!




min ponny är finast!

HAHAHAHAH, fyfan så fula tänder han har!
men han kan inte hjälpa det, han är lite gammal ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0