Silken tur att jag har Julia..

Det är super tur att jag har Julia som bloggar, eftersom att jag är lite seg med bloggningen och har inte tid med att sitta vid datorn. Men nu är jag här vid datan, idag har det varit skola fast det har inte varit som vanligt! Eftersom att idag är det Måndag och en ny vecka, det betyder att det var dags för Måndags-skola. Jag satt och jobbade matte ända till klockan 4 egentligen ska det hålla på ända till halv 5, men vi fick gå tidigare idag. Nicke och Domme hämtade mig på skolan och så körde han mig & Domme till mig. Vi har inte gjort någonting speciellt idag förutom att vi cyklade ner till ica 10 minuter innan det stängdes och vi hann, haha! Nu är han där uppe och jag sitter här som sagt, väntar på att Big brother ska börja. Ska gå ut och ta en cigg nu, vi hörs troligtvis imorgon.
Har även lite bilder från idag när jag Magda & Julia sitter i solen i skolan :) Har också gjort en nya avslutningstext (;






Så sjukt skönt väder! Bjuder på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0