sjuklingen!

nu orkar jag äntligen blogga lite! har varit så jävla trött idag :( det enda jag har gjort är att äta, sova och kolla tv/film. låter riktigt kul va? nä inte så ;) men jag vill till skolan imon, hatar att va hemma. finns inget tråkigare. innan idag blev jag väldigt irreterad på min mami. jag har ju sagt att kläderna är beställda? men nejnej mamma hade inte gjort det som jag sa att hon skulle göra. så hon gjorde det idag -.- men aja kläderna kommer typ när vi kommer hem från ungern. vet inte om jag sagt det men om en vecka är jag i ungern! åker på onsdag :) pappa fyller år så han ville åka bort i några dagar. så vi kommer bara va där från onsdag till söndag men det bryr jag mig inte om! så sjukt nice att åka till ungern! :D fast det är bara vår men whatever, ska på spa, massage och bada i varma källor, eller mamma har iaf sagt att vi ska försöka hitta lite sånt :) OCH JAG SKA SHOPPA! så nästa söndag kommer jag hem med lite ungerska kläder :D nu ska jag nog lägga mig i soffan igen, eller nej jag kan låta er se vilka kläder jag har beställt :)





dessa ser kanske inte så snygga ut på bilden men på är de awesome :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0